[ad_1]

Atos, la société de services informatiques, sera l’une des premières entreprises du Cac 40 à inscrire sa raison d’être dans ses statuts. Les actionnaires ont approuvé presqu’à l’unanimité la décision de donner à l’entreprise la mission de « contribuer à façonner l’espace informationnel ». Le PDG Thierry Breton estime qu’il n’est aujourd’hui plus possible de développer des nouvelles technologies sans se demander au préalable si elles sont « souhaitables ».
[ad_2]
Source link
En Assemblée générale, les actionnaires d’Atos approuvent la raison d’être pour des technologies plus responsables


Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://www.binance.info/si-LK/register?ref=LBF8F65G
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you. https://accounts.binance.info/es-MX/register?ref=GJY4VW8W
Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me? https://www.binance.com/register?ref=QCGZMHR6
Your point of view caught my eye and was very interesting. Thanks. I have a question for you.
Your article helped me a lot, is there any more related content? Thanks!